W tej lokalizacji istnieje możliwość instalacji internetu bezprzewodowego.

W celu instalacji i ustalenia aspektów technicznych prosimy o kontakt:

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Nr telefonu (opcjonalne)

Treść wiadomości


tel.: (22) 773-16-33, (22) 427-34-00
e-mail: internet@vainwest.eu

Zapraszamy też do skorzystania z formularza kontaktowego i odwiedzenia działu kontakt.

W podanej lokalizacji istnieje możliwość instalacji bardzo szybkiego internetu Fiber / LAN oraz pełnego pakietu usług: internetu, telewizji i telefonu.

W celu instalacji i ustalenia aspektów technicznych prosimy o kontakt:

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Nr telefonu (opcjonalne)

Treść wiadomości


Zapraszamy też do skorzystania z formularza kontaktowego i odwiedzenia działu kontakt. tel.: (22) 773-16-33, (22) 427-34-00
e-mail: internet@vainwest.eu

Niestety nie posiadamy informacji na temat podanego adresu.
W celu rozwiania wątpliwości i sprawdzenia dostępności prosimy o kontakt:

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Nr telefonu (opcjonalne)

Treść wiadomości


Zapraszamy też do skorzystania z formularza kontaktowego i odwiedzenia działu kontakt. tel.: (22) 773-16-33, (22) 427-34-00
e-mail: internet@vainwest.eu

1 lipca 2020 / Nowe zasady pracy Biura Obsługi Klienta od 06.07.2020

W trosce o zdrowie naszych Abonentów i pracowników, zgodnie z zaleceniami wydanymi przez organy państwowe mającymi na celu zapobieganie rozszerzaniu się epidemii koronawirusa, VA INWEST podjęła decyzję o zmianie zasad funkcjonowania Biura Obsługi Klienta od 06 Lipca br.   Ilość osób przebywających jednoczenie w biurze jest ograniczona TYLKO 1 osoba. Każdy z klientów zobowiązany jest […]


Czytaj dalej »

1 kwietnia 2020 / Ważna informacja !!! Biuro Obsługi Klienta nieczynne od 01.04.2020

Szanowni Państwo!   w związku z zagrożeniem wywołanym zwiększoną zachorowalnością na chorobę COVID-19 wywołaną koronawirusem, Zarząd Spółki Va Inwest podjął kroki, mające na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się wirusa, a tym samym zapewnienie Państwu oraz pracownikom Spółki bezpieczeństwa.   W związku z powyższym uprzejmie prosimy, o kontaktowanie się z pracownikami Spółki wyłącznie drogą mailową oraz telefonicznie. […]


Czytaj dalej »

17 marca 2020 / Prace planowe w sieci – 24.03.2020

Szanowni Państwo, informujemy, iż w związku z prowadzonymi pracami planowanymi w sieci mogą wystąpić 2 około 25-minutowe przerwy w dostępie do świadczonych Państwu usług. Data: 24.03.2020 Godzina rozpoczęcia: 4:00 Godzina zakończenia: 5:30 Przepraszamy za wszelkie niedogodności, z góry dziękujemy za wyrozumiałość.


Czytaj dalej »

31 grudnia 2019 / UWAGA!!! 31.12.2019 Biuro Obsługi Klienta czynne do 14:00

Informujemy,  że w dniu 31.12.2019 Biuro Obsługi Klientów Va Inwest będzie czynne do godziny 14:00. Za utrudnienia przepraszamy, Zespół Va Inwest


Czytaj dalej »

23 grudnia 2019 / UWAGA!!! 24.12.2019 Biuro Obsługi Klienta jest nieczynne

Informujemy,  że w dniu 24.12.2019 Biuro Obsługi Klientów Va Inwest będzie nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy Zespół Va Inwest


Czytaj dalej »

5 sierpnia 2019 / nie możesz korzystać z YouTube czy Google Play (Android)

Szanowni Państwo, jeżeli mają Państwo problem z korzystaniem z YouTuba czy Google Play na telefonach połączonych za pomocą routera (WIFI) , proszę o modyfikacje danych w ustawieniach routera/karty sieciowej : dane dotychczasowe: dns 94.158.234.2 dns 94.158.234.130 NOWE DANE: dns 8.8.8.8 dns 94.158.234.130 jeżeli nadal pomimo zmiany danych występuje problem proszę o kontakt mailowy w n/w […]


Czytaj dalej »

31 maja 2019 / Komunikat- Modernizacja sieci z 31.05.2019r. na 01.06.2019r. w godzinach od 00:00 do 02:00

Szanowni Państwo, Informujemy, że w dniu z 31.05.2019r. na 01.06.2019r. w godzinach od 00:00 do 02:00 odbędą się prace serwisowe firmy podwykonawczej. W związku z tym spodziewamy się następujących ograniczeń w działaniu usług:                     Internetu                     Telewizji Kablowej                     Telefonii Stacjonarnej Brak nie działania usług dotyczy następujących lokalizacji: Ząbki Marki Wołomin Czas trwania utrudnień zredukujemy […]


Czytaj dalej »

11 marca 2019 / Otwórz sobie Pakiet Eleven HD

Miło nam poinformować, że w dniach od 10 do 18 marca br. odkodujemy dla Państwa cały Pakiet Eleven HD, czyli aż cztery sportowe kanały. Będzie to związane z udziałem Roberta Kubicy w wyścigu Formula 1™! Na co dzień kanały Eleven Sports 1 HD, Eleven Sports 2 HD, Eleven Sports 3 HD, Eleven Sports 4 HD […]


Czytaj dalej »

28 lutego 2019 / Kanały Eleven Sports 1 HD, Eleven Sports 2 HD, Eleven Sports 3 HD juz dostępne

Szanowni Państwo, miło jest nam poinformować ,że do naszej oferty telewizyjnej dołączyły kanały sportowe: Eleven Sports 1 HD, Eleven Sports 2 HD, Eleven Sports 3 HD Koszt pakietu: zobowiązanie na 12 miesięcy: Abonament 14,99 zł miesięcznie zobowiązanie czas nieokreślony: Abonament 24,99 zł miesięcznie


Czytaj dalej »

20 listopada 2018 / Nowa numeracja kanałów

Od poniedziałku, 19 listopada rozpocznie się proces zmiany numeracji kanałów. Nowa numeracja uporządkuje oczekiwane przez Abonentów zmiany, takie jak pierwszeństwo kanałów HD, czy uporządkowanie kanałów w kategoriach tematycznych. W trosce o wygodę Abonentów, zachowujemy układ według kategorii tematycznych, aby nawigacja po kanałach nadal była wygodna i czytelna. Przypominamy, że stała numeracja kanałów na dekoderze rozpoczyna […]


Czytaj dalej »

26 października 2018 / Komunikat- Modernizacja sieci

Szanowni Państwo, Informujemy, że w dniu z 29.10.2018r. na 30.10.2018r. w godzinach od 24:00 do 01:00 odbędą się prace konserwacyjne w części odbiorczej naszej stacji czołowej. W związku z tym spodziewamy się następujących ograniczeń w działaniu usług:             Internetu             Telewizji Kablowej             Telefonii Stacjonarnej Czas trwania utrudnień zredukujemy do niezbędnego minimum ( przewidywany czas […]


Czytaj dalej »

5 października 2018 / Informacja

Szanowni Państwo, w związku z przejęciem z dniem 04.10.2018r. obsługi klientów przez firmę VA INWEST Sp. z o.o. , prosimy o dokonywanie wpłat abonamentowych na rachunek przejmującego tj. nr 31 1050 1025 1000 0090 8044 6660. W tytule płatności prosimy wpisać dane abonenta, adres świadczenia usługi- przyśpieszy nam to księgowanie wpłat. Jeżeli Państwo dokonali już […]


Czytaj dalej »